۶ پاسخ

من سونوگرافی انتی نرفتم انومالی رفتم ضربان قلبش روننوشته و ننوشته که پسره یادختره فقط گفت دختره

عزیزم ربطی نداره

عزیزم ربطی نداره. چون جنین هر روزی ضربان قلبش تغییر می‌کنه

هیچ ربطی نداره

نمیشه از رو ضربان گفت چون معمولا میگن ضربان بالای ۱۴۰دختره اما برا من ضربان ۱۶۷بود پسره

ربطی ندارد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته نازم مامان فرشته نازم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان طلا مامان طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری