۴ پاسخ

من میریزم
اگ حساسیت نداره بریز

اینکه چیزی میدی بخوره عوق میزنه طبیعیه اگر حساسیت نداره بهش بده بازم .شیره بعضی مادرا میریزن بعضیا شش ماه ببعدمیریزن

من ریختم

من هویج و سیب ریختم تا حالا ولی شیره نه نمیدونم خوبه برای بچه یانه

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی