تصویب شد.اسم پسرم دیان💙💙💙

۱۳ پاسخ

وای خداروشکر😅واقعا انتخاب اسم سخته

اخی عزیزم نامدار باشه بسلامتی🥺

مبارک باشه خیلی قشنگه

مبارکه انشالله

نامدار باشه🩷

کایان بود؟

چ قشنگ خوش نام باشع

چه جوری خونده میشه🤔

نویان هم قشنگه

نامدار باش

بسلامتی نامدار باشه😍

مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگه

مبارک باشه خوش نام باشه ایشالا❤️

سوال های مرتبط

مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 ۵ ماهگی
مامان 💙دیان.الین💖 مامان 💙دیان.الین💖 ۱۰ ماهگی
مامان 💙آقا کیان💙 مامان 💙آقا کیان💙 ۲ ماهگی