بچه ها بنظرتون اسم کیان یا دیان ؟

۹ پاسخ

دیار خوبه

کیان قشنگ تره

کیان

دوتاشم قشنگه ولی کیان با معناتره 😍

دیان وقتی نوزاد و کودکه خیلی خیلی قشنگه ،کیان ولی تو هر سنی واقعا قشنگه
منم عاشق اسم کیانم ولی دوتا از فامیل های همسرم گذاشتن دیگه نمیشد منم بزارم

دیان

کیان

دیان.

کیان.

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵👼🏻✨ مامان ویهان🩵👼🏻✨ ۲ ماهگی
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 ۵ ماهگی