درد پریودی دارم نمیدونم طبیعیه یا نه 😞

۶ پاسخ

منم گاهی دارم و واقعا استرس میگیرم

وقت پریودته شاید برا اون
طبیعیه

من در حد چند ثانیه یه کوچولو میگیره ول میکنه 🥲

مگه نگفتی دهانه رحمت بازه احتمالا بخاطر همینه
نباید صبر میکردی تا شنبه میتونسی حالا یه دکتر دیگه بری تا ببینه سونوت رو
الانم کلا استراحت کن و دستشویی فرنگی بشین تا شنبه

بله استراحت کن

منم گاهی وقتا در پریودی دارم باز خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد