۹ پاسخ

نه عزیزم خوبه دیگه

من 200گرم بود شما خوبه دیگه ماشاللع

آنومالی من۲۱۱گرم بود😅

نه عزیزم.نرماله

نه گلم نگران نباش تا آخرش میره بالا از 30 به بعد یهو وزنشون زیاد میشه

والا دکتر من گفت انومالی اصلا مهم نیست 7ماه به بعد مهمه

برا من تو ۲۰ هفته ۳۵۷ بود فک نکنم الان مهم باشه

واسه پسرم ۳۰۵ بود

ن خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو روزهای ابتدایی تولد