مامانا پسرم یهو بی دلیل تب کرده چیکار کنم

۲ پاسخ

شربت تب بربده،باآب ولرم وکمی نمک بریزتوش پاشویش کن پیازبذارکف پاش وجوراب پاش کن

شربت بده گلم بااب ولرم پاشویش بده

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری