مامانا تب بی دلیل از چیه دندونه؟

۲ پاسخ

تب دندون خیلی ک بره بالا ۳۸
ولی ی ویروس هست بعضیا تب و اسهال استفراغ بعضیا فقط تب من پسرم گرف ۶ روز فقط و فقط تب

حتما دلیل داره بی دلیل که نمیشه

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری