سرفه امکان داره بخیه های داخلی رو باز کنه؟؟؟

۴ پاسخ

این برای موقعیه که بخیه ها رو نکشیدن؟

ببین وقتی عطسه میکنی شکمت فشار بده به سمت پایین ک بخیه ها تکون نخورن و فشار نیاد بهشون

اره خیلی خطرناکه

اره مراقب باش یکی میگفت عطسه کردم بخیه سزارین باز شده دوباره بردن اتاق عمل

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی