۶ پاسخ

همیشه خندون باشی

من روزای اول افسردگی داشتم گریه میکردم بقیه هی چیزای خنده دار تعریف میکردن هرچی میگفتم نمیتونم بخندم بازم میگفتن منم خیلی اذیت میشدم میخندیدم 😐🤭

وایی دقیقا مثل من وقتی مامانم اینجا بود انقد منو میخندوند از درد میمردم
حس میکردم الان از هم دیگه باز میشن😂😂

گولمه جانیم ضرردی
بخیه‌لرین ده چوخ چکر یاخجی‌لاشا

آفرین ک زیاد میخندی 😂😂

به چی میخندی بگو مام بخندیم😂

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی