۱۶ پاسخ

چقدر حس خوبی داره خونتون😍

این مدلی بگیر خیلی عالی میشه و به خونت میاد

تصویر

عزیزم‌ایرادی نداره بپرسم‌ مبلتونو از کجا گرفتید؟

عالی میشه لاین نوری دار لمسی شو بخر

فعلا نگیر دو روز دیگه استرس میگیری بچه نندازش رو خودش

نگیر خواهر من 🤣🤣
دو روز دیگه فسقلی به دنیا میاد باید نگران باشی نیوفته سرش
به نظرم تا سه سالگی بیخیال خونه هامون شیم

اره قشنگ میشه خیلی

من مبل هاتون دوست دارم قیمتش چنده

یه چیزی بگیر که نی نی دستش نرسه ازینا که به دیوار وصل میشه

خوشگل میشه

قشنگ میشه از این اینه های دکوراتیو بگیر ساده نباشه

عالی میشه

قشنگ میشه

خيلي خوشكل ميشه

قشنگ میشه عزیزم

آره عزیزم قشنگ میشه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی