مادرای شاغل برای پاس شیر چالش ندارین؟

۲ پاسخ

والا من که تا ۳ اقلا سرکارم.با کلی منت ۳ میذارم بیام

من فردا روز اولمه هنوزم با مدیر صحبت نکردم
البته من ۱۲ساعت در هفته بیشتر کلاس ندارم میخوام بهش بگم از پاس شیر استفاده نمیکنم ولی هرموقع که خدایی نکرده مورد اضطراری پیش بیاد موافقت کنین برم

سوال های مرتبط

مامان فرفری💙 مامان فرفری💙 ۱۳ ماهگی