۵ پاسخ

اون زایمانی که توی ۳۳هفته داشتین بچه چند روز دستگاه بود

من شکمم هنوز ۳۶ هفترو دارم تموم میکنم از شکم تو کوچیک تره نگران نباش انشالله سروقتش ب دنیا میاد

ماشالا شکمتون هم خوبه فک کنم الان 2100 هست.

خیلی خوبه

مگه احتمال زایمان زودرس داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باران کوشولو مامان باران کوشولو ۸ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته چهلم بارداری