دخترا اسیدفولیک تا چند هفته باید خورد؟؟

۹ پاسخ

بستگی به میزان کم خونیت داره من چون کم خون بودم دکترم گفت تا آخر بخور همراه با اهن

آخر دوازده قطع کزد مولتی ویتامین و کلیسم داد

دکترم به من گفته تا ۱۶ هفته

تاهفته 16عزیزم بعدش اهن و مولتی رو شروع میکنی

عزیزم تا ۱۷ هفته بعد مولتی ویتامین واهن و ویتامین د

تا آخر بارداری باید قرص آهن مصرف شه هفته ات که بالا بره مولتی ویتامین و کلسیم هم اضافه میشه

تا16هفته

فک کنم تااخرش باید بخوری
منم قصد بارداری دارم دوهفته هست شروع کردم میخورم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکا🥥🧸🌙 مامان نیکا🥥🧸🌙 هفته سی‌ودوم بارداری