خانما من زیر شکمم یهو درد میکنه طبیعیه؟!

۷ پاسخ

به جای استرس اجیل بخور انجیر بخور خودت تقویت کن بزار قلبش تشکیل بشه

انشاالله به دنیا بیاد معجزه خدا بهمون داده باید مراقبش باشیم

منم دارم اون پرستروژن هس طبیعی

به طرف چپ بخوا ب بزار خون رسانی به بچه ات بیشتر بشه یه بالش بزار لای پات

نه خون نمیاد خون بیاد برو دکتر خطر داره ولی درد میاد میره بزن گوگل میگه طبیعی هست رحم باز میشه

منم اینجوری بودم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد

منم اینجوریم هفته 6هستم رحم باز میشه طبیعی هست بعضی وقتا تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری