۳۷.۶ تبه؟
استامینوفن بدم؟

۲ پاسخ

نه عزیزم تب نیست
۳۸ اینا تب میشه ۳۷ونیم دمای طبیعی بدن
اتاق خیلی گرم نیست یا لباس گرم بهش نپوشوندید
لباسشو سبک تر کنید دست و صورتشم بشورید دمای بدنش میاد پایین
سریع استامینوفن ندید

از حتما

سوال های مرتبط

مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری