۶ پاسخ

ببین این شربت فقط خلط و زیادمیکرد یادم اصلاپسرم تعقیرنمیکرد فقط خلطی میشد

دوسه سی سی مسدم پسرم سرفه میکنه تونوزادیاشم مریض شده بود دادم خوب بود زودخوبش کرد

یادم نیس چقدر میدادم ازکجامیدونی مریض شده؟؟شاید رفلاکسه

ارع من تو چهارماهگی دکترداد

بله عزیزم من استفاده کردم بد نبود

عکسش اینه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی