شربت ایورامی چقدر باید بدم؟؟

۳ پاسخ

پسر منم سرماخورده دقیقا علائم دختر شما را داشت این شربت را داد

بمن گفتن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی

بمن گفت هر۸ساعت ۲ونیم سیسی

سوال های مرتبط

مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی