مامانا پسرم یبوست گرفته چقدر ازینو براش بزارم ؟

تصویر
۵ پاسخ

نصفشو بزار

عزیزم من به دوقلوهام بی بی کر میدم عالیه

نصفش بزار اونم اگر تا هفت روز پی پی نکرده بزار و اینکه با روغن چرب کن هم سوراخ باسنش هم شیاف رو بچه اذیت نشه اما نزار فقط سوراخش چرب کن خودش دستشویی می‌کنه بچه بیشتر اذیت میشه

سلام عزیزم من پیج سیسمونی و اکسسوری نوزاد از جمله هدبند و توربان و کلاه و بادی زیر دکمه و سرهمی و پاپوش و جوراب و ...دارم خوشحال میشم در اینستا پیج منو همراهی کنید @gallery_igul

چند روزه اینجوری؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی