دو روز به موعد اینم تست منفی این ماه هم نشد

تصویر
۵ پاسخ

چراخودتونواذیت میکنید باکاراتون خب دوروزمونده هنوخب شایدپریودشدی من 20روزگذشتع بودتست زدم مثبت شدرفتم ازمایش منفی شدبعد ی هفته دیروزپریودشدم خودتونوکم عذاب بدیدباتست

عزیزم با این تست باردار بودین

خودتو اذیت نکن من ۸هفته بودم که تست زدم و فهمیدم که باردارم

زود زدی خب وایسا از موعدت بگذره بعد تست بزن

بزار روز موعدت برسه اگه پریود شدی که هیچ نشدی اونوقت تست بزن

سوال های مرتبط

مامان انسی مامان انسی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آینده👶♥️ مامان آینده👶♥️ قصد بارداری
💚به امید خدا💚 💚به امید خدا💚 قصد بارداری