۴ پاسخ

عزیزم من یه ماهه که استفاده میکنم خیلیم خوبه

عه منم میخوام بگیرم
میگن ک از بدو تولد ولی بهتر از سه ماهگی ب بعد استفاده کنی
با پایه ش چقدر شد؟؟؟

چ نازه مبارکه

مبارکه گلم فک کنم ۴ یا ۵ ماهگی ک گردن گرفته میشه
چند خریدی

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی