۵ پاسخ

من ک از داروخانه پرسیدم میگه سهمیه ک ۸تا هست

سلام عزیزم من دوقلو دارم شیر کم میارم سهمیشون ۴تا هست من میخام

چه شیر خشکی ؟

سهمیه پسرم ۴تاست مابقی ازاد میگیرم

سلام عزیزم اره

ممنون میشم

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی