میتونم این هفته واسه سونوی رشد برم؟ یا زوده؟

۱۰ پاسخ

من ۲۷ هفته رفتم

خیلی زوده یه وقت وزنش پایین خودت اذیت میشی من 33 رفتم خوبه دیگه

ب شدت زوده

ولی اگه دکتر گفته که برو

برا من ۲۴ هفته و ۳۲ نوشته
۲۵ هفته انجام دادم

زوده گلم صبر کن

دکترت اگه نوشته برو چون ۳۰ هفته به بعد بازم میگه برو

۳۲ برو

من ۲۸ هفته رفتم

بنظرم زوده

سوال های مرتبط

مامان پسته💚 مامان پسته💚 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد