خانوما من کمردرد پریودی دارم دارم میمیرم

۳ پاسخ

اگه درد زیاد داری برو بیمارستان حتما ،با دارو کنترل میکنن نگرانی نداره اصلا

درد اگه شدید و زیاد باید بری بیمارستان

خب خیلی شدیده باید بری سریع دکتر

سوال های مرتبط

مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 😍🥰 مامان هدیه خدا 😍🥰 ۹ ماهگی
مامان نفس کوچولو💓🥹 مامان نفس کوچولو💓🥹 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی