مامانا کسی واکسن انفولانزا زده واسه نی نی؟

۳ پاسخ

وااااای خطرناکه

من خواستم بزنم، دکتر پسرم گفت بهتر یک سالگی به بعد بزنی

ما قراره هفته بعد هر ٣تامون بزنين

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته سی‌ام بارداری