من درد خفیف پریود دارم عادیه؟

۷ پاسخ

با استراحت خوب میشه؟
اگ ارع عادیه

عالی عزیزم اگ خیلی شدید شد یا همراه با انقباض بود خوب نیست

اره عادیه

منم چند روزی دارم

بله عادیه دیگه وارد ماه نهم که بشی هر دردی میگیری

منم دارم از ماه هشت

والا منم دارم چندروزه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ودوم بارداری