۹ پاسخ

منم دارم
انگار الان پریود میشم
ولی خوب میشم

ببین من از ۳۰هفته به بعد همش مدام درد زیر دل داشتم ولی خفیف گاهی دلپیچه داشتم و کمردرد ولی هیچ کدوم‌نه انقباض بودن نه دهانه رحمم حتی یک سانت باز شده بود تا هفته ۳۸

آره عزیزم

منکه داشتم

طبیعیه توبارداری هررربلایی سرت بیاد طبیعیه😂

منم چند وقتی درد میاد سراغم خوب میشم

اره عزیزم

آره منم دارم حتما طبیعیه دیگه

نه واسه هفته شما زوده فک‌میکنم

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری