۳ پاسخ

آره طبیعیه میگن..منم گاهی یه سری درد دارم

آره طبیعیه منم داشتم ع

اره عزیزم حتما نزدیک دوره پریودیته الان که بارداری هورمونات تغییر کرده بازم یک کوچولو درد داری

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام👶🏻 مامان تیام👶🏻 ۵ ماهگی