خانما این برا بیمارستان خوبه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم اما دستکش و جوراب مناسب نیست ، پاپوش به جاش بردار

جوراب هم مناسب نیس پاپوش باید بپوشونی بچه توی شکم مادر ازاد بوده یهو همچین چیزی رو بپوشونی جیغش بالا میره پاپوش ازاد مناسب ترینه

نه عزیزم نوزاد به دنیا اومده رو سر همی تنش میکنن هم راحت تری هم بخاطر بند ناف کش شلور اذیتش نمیکنه خدای نکرده گیر کنه خونریزی میکنه

سرد نیست؟

اره چه خوشگله 🩷

زیرپوش هم بزار

اره عالی قشنگ

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری