۳ پاسخ

من شربت سرماخوردگی میدم🫠🤪

سدیم کلراید تا ۶ قطره مجازه در روز بیشترش بینی بچه رو خشک میکن خیلی خوب علاوه بر تمیز کردن بینی خلط پشت گلو بچه رو هم میکنه
و قطره پدی لاکت برای سن کوچولوی من دکتر روزی ۱۰ قطره گفت اینم خیلی خوب پارسال که فسقلم ب دنیااومد بودبه تجویز پزشک با همین دوتا نزاشتم سرما بخور امسالم انشالا خیره

هر روز قطره سدیم کلراید بعضی وقتا در روز دوبار

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی