۳ پاسخ

مقاومت شریانی رحم داری منم هم ان تی داشتم
یعنی جفت یه طوریه که خون رسانی به جنین سخته
دکتر آسپرین میده بهت چیز خاصی نیست
من آنومالی اومده بود پایین مقاومت م

مقاومت رحمی داری تااینجاشو میدونم امااون بریدگی و نمیدونم چیه

سونو نگفت بهت مشکل هست یا نه؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وششم بارداری