مامانایی که لیدی میل استفاده کردید
کدوم طعمش خوشمزه تره؟؟؟

۱۳ پاسخ

کاکائویی با شیر

موز خوشمزه اس

وای من متنفرم بودم طعم توت فرنگی داده بود دکتر اصلا نخوردم ریختم دور

موزیش خوبه

شکلاتیش

من ترومام
طعم اناناس با اب قاطی میکردم میخوردم

کاکائویی با آب میخوردم بد نبودمهم وزن گرفتن بچم بود

یه کاکائویی گرفتم اصلا دوس نداشتم

کاکاعو

کاکائویی میخوردم

کاکائویی

کاکاعوایش

شکلاتیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان سیاوش 💙 مامان سیاوش 💙 ۴ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی