۴ پاسخ

من معده درد بدی میشم با اسپرین

من سرگیچه میگیرم

عزیزم من قبلا میخوردم چیزی نمی‌فهمیدم ولی الان با آب خوردنم حالت تهوع دارم چه برسه آسپرین

ن
شاید آب زیاد میخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رُهام💛مهرآفرین مامان رُهام💛مهرآفرین ۵ ماهگی