خانوما آسپرین باعث حالت تهوع میشه 😭

۵ پاسخ

اره من باابمیوه میخورم🤕🤕🤕

اگه معدت پر نباشه بله

روزی چند تا میخخوری

نه
فقط وقتی بالا اوردی تا ۲ ساعت نخوری

اره دکتر به من گفت تشدید می‌کنه تهوع رو

سوال های مرتبط