۹ پاسخ

وای امان از غرغرهای شوهر
خدا نگذره از مردهایی که اینجوری اعصاب آدمو خرد میکنند
اصلا خدا از پدر و مادرشون نگذره که بچه هاشونو اینجوری تربیت کردن

الان خوبه گل پسرو؟

برای دخترک من واکسن 6 ماهگیش عذاب بود خیلی بدبود 😭هجده ماهگیم سخت بود ولی نه به اندازه ی اون

همه ک اونجوری نیستن هرکی یجوره من واکسن ۴ماهگی مثلا پارم کرد جوری ک رفتم خونه مادرم میخابیدم نوبتی رو سرش بودیم

برای کارن خداروشکر اصلا سخت نبود فقط ظهر و شب موقع خواب بروفن دادم که دردش کم بشه ی وقت تب نکنه فقط نق میزد کمپرسم نزاشتم

برای ماهان خیلی سخت نبود۲روز تب خفیف وپادردداشت که باپاراکیدکنترل شد روزسوم اوکی بود

منم خیلی میترسم . البته که برا من تمام واکسن سخت بود . حتی یه سالگی که بعدش یه تب خفن کرو که بی سابقه بود دقیقا هم تو اون ایام جنگ بود خیلی سخت بود .

من دوتارو بدون کمک زدم

الان بهتره؟؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی
تجربه ام از واکسن هجده ماهگی:
دخترای من واکسن شش ماهگی خیلی اذیت شدن خیلی صحنه های وحشتناک و دردناکی بود برام اون تجربه تلخ باعث شد نسبت به واکسن هجده ماهگی خیلی مظطرب و نگران باشم به خاطر همین قبل تزریق واکسن با سه تا پزشک مشورت کردم که سه تاشونم هم نظر بودن که زدن واکسن از نزدنش بهتر ولی بازم با شرح حالات دخترام گفتن اگه خودم درخواست داشته باشم میتونن نامه بدن که واکسن و نزنم...من همیشه به علم پزشکی و حرف پزشک ایمان دارم به خاطر همین باز هم به علم اعتماد کردم و با استرس فراوان رفتم واکسن دخترامو زدم...قبل واکسن پاراکید دادم.بعد تزریق واکسن گذاشتم قشنگ بدو بدو و بازی کنن..چهار ساعت پاراکید بعد چهار ساعت بروفن و ادامه همین روند رو به مدت دو روز ادامه دادم.خداروشکر نه پاشون درد داشت نه چیزی همه چیز تحت کنترل بود و اونقدری که ازش غول ساخته بودن نبود...خواستم بگم اگه واکسن های قبلی بچه هاتون اذیت شدن شمام مثل من استرس نگیرید چون واکسن هجده ماهگی واقعا تون قدری که میگفتن وحشتناک نبود♥️😊