بچها قند ناشتام صبح 86بود خوبه؟دیابت محسوب نمیشه؟؟؟

۹ پاسخ

من قند ناشتام خوبه دو ساعت بعد غذام گاهی اوقات ب ۱۳۰ هم میرسه تا چند خطرناکه برام؟

نه خیلی خوبه

نه خوبه گلم دیگه تا۹۲هشداره بالاترش دیگه رژیم و انسولین اینا میدن

نه خوبه

مامان فرشته شما قند بعد از غذاتون چقدره؟

نه عزیزم قند. ناشتا منم ۸۶ بود دکترم گفت خیلی خوبه

نه عالیه

نه عالیه

نه گلم نرماله خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وچهارم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری