صبح بادستگاه قند ناشتام ۱۰۴ بود
بالا یا اوکی؟

۵ پاسخ

ناشتا زیر ۹۵
دو ساعت بعد از صبحانه زیر ۱۲۰ باید باشه

بالاست عزیزم زیر۹۰باشه

بالا هستا

بالاس

قند ناشتا زیر92 باید باشه

سوال های مرتبط

مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی