۳ پاسخ

۱ماههگی

فکر کنم تا دوماهگی

برای بیمارستان خیلی خوبه
تا دو ماهگی
بعدش اصلا نیاز نیس
بعدش باید کیسه خواب بگیری بزاریش توش اگه تخت داره که پتو دورش نباشه
قنداق واسه خواب راحت نوزاد میبندن

سوال های مرتبط

مامان مهیارجان🥰 مامان مهیارجان🥰 ۶ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد