خانوما کیا قنداق چسبی گرفتن راضی بودید ازش؟

۶ پاسخ

بنظرم بندیا خیلی بهتره منکه بندی گرفتم طبق تجربه اطرافیان

من دارم خیلییی خوبه و راحته واقعا خیلی

من یکی خریدم

من یکی خریدم نمی‌دونم استفاده بشه یانه

نه اصلا بدرد نمیخوره نخر من اصلا یکبارم نشد استفاده کنم

من دوتا خریدم یه بارم استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان مهیارجان🥰 مامان مهیارجان🥰 ۶ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان نازین🩷آرمین🩵 مامان نازین🩷آرمین🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی