منم گرفتم زیر چهارصد ولی اوایل میگن فقط استفاده میشه ک بچه نچرخه نیفته رو صورت
من مارک چیکو گرفتم ۶۵۰
من گرفتم خیلی راضیم
من خریدم . اونقدر بزرگه که به کارم نیومده . با پارچه و روسری راحت تره
من گرفتم بکارم نیومد خیلی حقیقتش
قیمت خاصی نداره
خواستی بگی شاید بکارت اومد
ولی با پارچه تترون ازاد قنداقش میکردم گاها بهتر بود
ازقنداق سنتی خیلیییییی بهتره
دوتا جنس دارن
ی مدلش جنس خیلی خوبی داره و اگر اشتباه نکنم ترک هست ۴۷۰
اون یکی ایرانی جنس تریکو هست ۲۸۰
ایرانیه خیلی بزرگه و ب نظرم کج و کوله س
پارچشم خیلی شل و ول می ایسته
جای چسباشو یکم عوض کردم بلکه بهتر بایسته ولی بازم اون خارجیه بهتره
من گرفتم والا کاربردی نداشت
من گرفتم برا گرشام میبستم
فک کنک ۳۵۰ شد از سایت رویا کیدز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.