قنداق چسبی کسی خریده راضی هست
چند خریدید

۱۶ پاسخ

من برای پسرم خریده بودم خیلی خوب بود برای اینم رفتم خریدم 400

حیلی خوبه

آره خیلی عالیه

من خریدم ولی اصلا قابل استفاده نیست، اینقدر بزرگه بچه داخلش گم میشه و اصلا دست و پاش رو ثابت نگه نمیداره راحت میتونه خم شون کنه

بنظر من سوئیسی بهتره تا چسبی

من فک کنم از ملیکا کیدز خریدم دویستو خورده ای

من خریدم ولی هنوز استفاده نکردم نمی‌دونم خوبه با نه

من برای پسر اولم خریدم اصلا استفاده نشد

من نخریدم برادرزادم داره نو نو هرچند زن داداشم میگه ب کارنمیاد

اصلا استفاده نمیشه

بدرد نخوره

من خریدم زیاد خوشم نیومد استفاده انچنانی هم نداره

من برا پسر بزرگم نخریدم ولی برا این نینی خریدم 390

من برا پسر بزرگم نخریدم ولی برا این نینی خریدم 390

اره خوبن بنظر من

400خورده

سوال های مرتبط

مامان مهیارجان🥰 مامان مهیارجان🥰 ۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان نازین🩷آرمین🩵 مامان نازین🩷آرمین🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی