تا۳ماه بعدزایمان بایدقرص آهن روبخوریم؟؟

۸ پاسخ

من هنوزم دارم میخورم راست میگی باید آزمایش بدم

اره.

من کلایادم میره ازبس دخترم اذیتم میکنه شام ناهارم زوری میخوریم چ برسه ویتامینا

من‌شوهرم گفته تا ۲سالگی بچه بخور

اون همه خون رفته ب 2یا3ماه جبران نمیشه ک

به من گفت تا 4ماه

سعی کن تا 2سال بخوری

من که دکتر بهم داد ولی بخاطر یبوست جرئت نمیکنم بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی