خانوما4روزه سزارین شدم رحمم خیلی. دردمیکنه

۲ پاسخ

منم۴روزسز شدم شکمم دردمیکنه وبادکرده اسهال گرفتم توچکارکردی رفتی دکتر

عادیع تا چند روز
من الانشم گاهی رحمم تیر می‌کشه

سوال های مرتبط