۱۲ پاسخ

ما آسنا انتخاب کردیم

من خواب دیدم بچم تو خوابمه خودش گفت بزار ارسام 🥲ماهم دیگه گذاشتیم ارسام از الا افتاده تو دهن کل خانواده 😂

هیچی فعلا

ما تازه فهمیدیم جنسیت رو
و پری روز داشتیم فک میکردیم ک یه جورایی از مهوا خوشمون امد

من اسم دخترم حلما هست اسم پسرم حسام این یکی انشاا گفتم حسنا بذارم

اسم پسرم یزدان
اسم دخترمم میزارم یکتا

آلما انتخاب کردیم

ماهم فعلانورا❤️

ما دیلا انتخاب کردیم🥲💕

ما هم تا الان نظرمون روی گیسو 🥲💗

منم نمیدونم

من همسرم دلین انتخاب کرده😁

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری