خانوما طبق پریودی زایمان ثبت میشه یا طبق انتی

۶ پاسخ

خیلی اختلاف نداره من طبق پریودی زده ۱۰ بهمن انتی زده ۸ بهمن . دو روز زودتر

انتی.

انگاری تقریبا با همون لقاح عساش

انگاری انتی
من پریودیم با انتی یکی بود

انتی.

انتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی