قطره آد
استامینوفن
داخل یخچال باید بزارم یا بیرون ؟

۵ پاسخ

فرقی نداره

دمای زیر سی درجه زده من میزارم یخچال
موقع دادن قطره چکونو با آب داغ ضدعفونی ک میکنم بعدش سریع آد رو میکشم گرمای قطره چکون اونم گرم میکنه☺️

من بیرون میذارم
داخل یخچال میذاشتم خنک میشد نمیتونیت بخوره
خنک میشه گلوشون هم درد میگیره خوب نیست بنظرم

بیرون

دکتر دختر من گفت هر دارویی که باز میکنی اعم از قطره نو بخچال بذار وتایکماه هم بیشتر استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان رقیه 
امیرعباس مامان رقیه امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی