۸ پاسخ

آره همون جور که خودمون آب میخوریم سکسکه مون بند میاد

نه اصلا نزار‌ خوب نیست پستانک بزار قطع میشه

وقتی شیر بخوره تموم میشه سکسکشون

اره میزاشتم من

اره میزارم
تا شیرمیخوره قطع میشه

من هرروز کارم همینه
تا سکسه میگیره شیر میدم سر دو سه دیقه خوب میشه
یبار خاستم ندم دیدم یربع سکسکه میکنه اخرشم با شیر قط شد

اره میزارم

من قبلا نميزاشتم ولي ديروز و پريروز گذاشتم قطع شد سكسه ولي همش ميترسيدم نپره تو گلوش

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی