خانما فرنی سیب درختی چطوری درست میکنید؟

۴ پاسخ

سیب و بخارپز کن یا پوست سیب و بکن خورد کن یکم اب بریز بپزه له کن قاطی فرنیش کن

فرنی ساده ک درست میکنی یا سیب و از قبل بپز با چنگال له کن بریز توش با با رنده ریز بزن قبل پختن بریز یا وقتی پختن بریز تو مخلوط کن میکس کن

فرنی و بخارپز کن بعد له کن پشت چنگال فرنیه براش درست کن قاطی فرنی کن

قاطی فرنی ساده سیب رنده ریز کن بریز

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۵ ماهگی
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی