من امروز درست کردم برای اولین بار نمیدونم درست بوده یا نه😅
اول سیب تیکه ریز خورد کردم گذاشتم بپزه وقتی پخت پوره کردم گذاشتم کنار بعدش فرنی درست کردم باهم میکس کردم
من رنده ریزمیکنم رو فرنی بعد رو گاز میزارم بافرنی هم میزنم
فرنی ساده درس کن سیب رنده کن بریز توش
یا بخارپز کن له کن بریز توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.