سلام خانما فرنی سیب چطوزی درست میکنید؟

۳ پاسخ

من امروز درست کردم برای اولین بار نمیدونم درست بوده یا نه😅
اول سیب تیکه ریز خورد کردم گذاشتم بپزه وقتی پخت پوره کردم گذاشتم کنار بعدش فرنی درست کردم باهم میکس کردم

من رنده ریزمیکنم رو فرنی بعد رو گاز میزارم بافرنی هم میزنم

فرنی ساده درس کن سیب رنده کن بریز توش
یا بخارپز کن له کن بریز توش

سوال های مرتبط

مامان پسر و فرشته ها مامان پسر و فرشته ها ۱۳ ماهگی
مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی