خانما فرنی سیب چجور درست میکنن

۲ پاسخ

میتونی اوتمیلم درست کنی
سیب بپز پوره کن
جودوسر پرک بپز
بعد مخلوط کن و پوره کن دیدی نمیخوره یکم بهش خرما مخلوط کن یا شیره خرما یا شیره انگور بزن

فرنی میپزن
سیبم میپزن پوره میکنن
بعد مخلوط میکنن میشه فرنی سیب😁

سوال های مرتبط

مامان هامین💙🧿 مامان هامین💙🧿 ۱۸ ماهگی
مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی